keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Rentoutumista omassa rauhassa

Heissaan! Ajattelin nyt aloittaa tän kauan ja tarkasti harkitun bloggaamisen ja täällä mä nyt ihan täpinöissä yritän saada tästä blogista just mun näköstä ja sellasta et itekkin viihdyn täällä kirjoittelemassa! 

Tää alkuviikko on ollut ihana ja oon saanu viettää aikaa ihan rauhassa ja yksin rentoutuessa! Söin vihreitä kuulia ja join muutaman siiderin ja muutenkin olin ihan omassa rauhassa, mikä natsas kyl nyt just ihan älyttömän hyvin!!






Oon tehnyt itelleni ruokaa, kattonut leffoja ja piirtänyt, mutta parasta tässä alkuviikossa on ollut se, että mulla on vihdoin ollut aikaa itelleni  ja oon päässy urheilemaan omassa rauhassa! Maanantaina kävin lenkillä ja eilen tein pientä lihaskuntotreeniä kahvakuulalla, käsipainoilla ja tietysti oman kropan vastuksella. :)





Kesäloma on mennyt jotenkin kauheen vauhdilla ja kohta alkaa mun lukion viimeinen vuosi, Abi-vuosi! Oon aika innoissani jo siitä, että koulu alkaa ja pääsee taas näkemään päivittäin kavereita ja saa taas tietyn rytmin elämään. Kävin tossa viime viikolla ostamassa kouluun uusia kyniä sun muuta, meni hirveesti rahaa, mut mun mielestä kivan väriset ja uudet koulujutut motivoi panostamaan ja kirjoittamaan tunnilla kaiken oleellisen ylös ja ite ainakin opin just tuntityöskentelyn avulla parhaiten!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti